Dag 1 - het vertrek

25 januari 2020 - Zaventem, België

Beste volgers,

zoals jullie hebben gemerkt werd jullie abonnement op deze blog gratis en voor niets verlengd en zullen jullie weer getuige mogen zijn van het avontuur dat ons te wachten staat.  Ook deze keer staat Thailand op het programma, met wellicht een kleine zijsprong naar Laos.    Vandaag Brussel-Bangkok, via Dubai, om morgen meteen door te vliegen naar Chiang Mai (Noord Thailand)  Daar hebben we 3 nachten in een hotelletje geboekt en voor de rest is ons reisschema een wit blad. We hebben wel in grote lijnen overlegd welke route we zullen volgen, maar zijn van plan om zo veel mogelijk aan het toeval of het gevoel op de moment zelf over te laten.  Eén ding staat wel vast en dat is ons ticketje retour naar Brussel, ....op 25 februari...

Omdat Sabrina 26 dagen wat té weinig vond, hebben we onze reisperiode met een paar dagen uitgebreid, in vergelijking met vorig jaar.  Welgeteld  31 dagen zullen we in Azië vertoeven en vanaf dan zal vooral mijn “frut” echt zuur worden, maar daarover later meer.

Thuis werd alles geregeld voor Kirsten.  Voldoende eten in de frigo, drank aangevuld en webcams verdekt opgehangen. Wat had je gedacht....

Ondertussen zit ik hier in de Belgian Beer Bar wat op mijn toetsenbord te tokkelen.   Buiten is het 2°, grijs en koud.....

Sabrina is weer gaan shoppen.  Er zijn gelukkig nog zekerheden.

Onze rugzakken liggen al in ‘t vliegtuig.  Nu wij nog.