Dag 28 - Koh Lanta

3 februari 2024 - Koh Lanta, Thailand

Dag iedereen,

Terwijl we op het vliegtuig zitten richting Bangkok, spoel ik even 24 uur terug, naar vrijdag 2 februari 2024.

Sabrina lijkt stillekes aan op haar positieven te komen en daar ben ik blij om. We slapen iets langer en ontbijten uitgebreider dan normaal. De keuze die het ontbijtbuffet biedt is dan ook overweldigend, tot en met Franse kazen en vers gebakken wafeltjes toe.

Het duurt niet al te lang vooraleer we, na het gebruikelijke ochtendtoilet, onder een parasol liggen en genieten van ‘the good life’. We lunchen in de bar/restaurant naast het zwembad, waar de service overigens voortreffelijk is. We reserveren er meteen een tafel voor vanavond. terwijl Sabrina de rugzakken arrangeert kruip ik nog een uurtje in de fitness en meer is er over deze dag niet te vertellen. Onze laatste avond op Koh Lanta gaan we in stijl doormaken. Dat wil zeggen: verse gegrilde krab en rivierkreeftjes , gecombineerd met een fris slaatje en een aardappel in de oven. De beesten worden in ons bijzijn gekeurd, gewogen én voor de zekerheid gecontroleerd of ze zeker niet nog een heel klein beetje leven.. Sabrina houdt het veiligheidshalve bij gegrilde kip. We zijn de enige toeristen in het restaurant en er lopen meer dan 4 garçons rond, dus we worden op onze wenken bediend. Het eten in het hotel is weliswaar iets duurder, maar we likken onze duimen en vingers af. Niet veel later kruipen we in bed, want morgenvroeg zullen we rond 7u20 opgepikt worden en naar de luchthaven van Krabi worden gebracht. Van daaruit vliegt Lion Air ons naar Bangkok, waar we hopelijk rond 14u zullen arriveren.

Tot morgen!

1. Wendy:
    3 februari 2024
    Veel plezier JB & Sab! Heb wat vertraging op jullie reisverhalen opgelopen door een zeer hardnekkige griep .. Lees straks wel wat jullie de voorbije week hebben mispeuterd ginder ;)

Jouw reactie