X-1 (ongeveer 14 uur voor vertrek)

14 maart 2019 - Boom, België

Beste vrienden en familie,

het zal jullie wellicht niet verbazen dat we ook dit jaar gekozen hebben voor een reis naar spleetogenland.

We hebben nu éénmaal ons hart verloren in Azië en we zijn gulzig en ongeduldig.... We willen alles zien en liefst zo snel mogelijk.  In het leven moet je durven genieten en dat doen we dan ook.

We zullen zo’n twee weken rondtrekken in Cambodja om dan door te reizen naar Thailand om, na een kort verblijf in Bangkok, nog een 10-tal dagen met onze luie kont op één of ander wit strand te gaan liggen in de regio van Krabi.

De laatste dagen van onze trip worden we vergezeld van Kirsten en haar vriend, Jordy, die ik al plagend nog steeds mijn “schoonzoon - in stage-“-noem. Vermits Sabrina bang heeft van alles wat vinnen heeft en zwemt en Kirsten al niet veel dapperder is, hoop ik eindelijk een snorkelpartner gevonden te hebben.

Hoe dat allemaal gaat verlopen, lezen jullie weldra.

Stay tuned  En blijft ons volgen en steunen, want zoals steeds in Azië wordt het broeierig heet en zal de diarree niet ver weg zijn.

Volgens de meteo is het nu - as we speak - 25 graden celsius, ‘s nachts om 05u00 welteverstaan...

Paradise, heer we come!

Onze poes Juliette loopt zenuwachtig heen en weer. Instinctief voelt ze aan dat er iets staat te gebeuren.  Er worden rugzakken uit de kelder gehaald, ze ziet een muskietennet verschijnen en met haar scherpe neus neemt ze de geur op van zonnecème en muggenspray. T-shirts en sokken worden geteld, onderbroeken klaargelegd.

Als het laatste lijstje wordt afgevinkt is het klaar en duidelijk: haar baasjes  zijn er klaar voor en ze hebben het meer dan ooit verdiend, want ze zijn allebei moe, zeer moe.

2018 heeft in alle opzichten, zowel privé als professioneel, enorm veel van ons gevergd.

Zij, die ons zeer goed kennen, weten waarover we spreken.

We gaan er dus dubbel en dik van genieten.

Tot later.

1. Staf:
    15 maart 2019
    Hey Sabrina en JB, geniet met volle teugen van jullie welverdiend verlof 👍het is hier in het buurland Vietnam inderdaad ook plakkerig warm😉,de zon laat het wel wat afweten 🤨 maar de zwakke buik is steeds in de buurt 🥴. Maar onze eerste keer Azië is een zeer leuke ervaring 👊 speciaal, enorm mooi en vriendelijk mensen maar hun Engels is nog slechter dan mijn Vietnamees 😜🤪😂
  2. Wim en Ingrid:
    15 maart 2019
    Geniet van jullie vakantie. We kijken er naar uit jullie blog te kunnen volgen.
    Goeie reis !!
  3. Ariane:
    15 maart 2019
    Geniet ervan mannekes. We leven maar ene keer. Goei reis. Dikke kussen.
  4. Anit Bogaerts:
    15 maart 2019
    Profiteer ervan met volle teugen, dat proberen wij ook te doen.¡ Aqui 21 grados Olé! X Anit en mama