Dag 21 - Bangkok

28 december 2016 - Bangkok, Thailand

Goedemorgen lezertjes ! Gisterenavond zijn we met de skytrain effe naar een Italiaans restaurantje gereden. Wel een drukte, maar zeer goed geregeld allemaal!!              "Sole Mio "wordt gerund door nen échte Italiaan. Lekker gegeten (vitello tonato, pasta vongole, pizza, grappa en zeer goede huiswijn !!)....We hadden weer effe genoeg van die rijst....

Vanmorgen gefitnesst en een toereke gelopen oep den band....Nadien genoten vh ontbijtbuffet. Noem iets op en t was er! Gevolg : veeeel te veel gegeten en gefinesst voor niks.....straks gaan we wat tennissen,benieuwd wat er beneden gebeurt als er nen bal over t spel wordt geslagen en 10 verdiepen lager in t verkeer terecht komt.....Er zijn ook enkele puttingholes (golf)....Hier zit ik met dezelfde vraag...wat als......

Momenteel liggen we aan t zwembad, het is 11u en snikheet (33 gradekes) een klein briesje geeft een beetje verkoeling. Sebiet effe in de koudwaterjacuzzi duiken, tja wat moet je anders ? Life's a bitch sometimes ......Straks rond een uur of 5 gaan we naar Siam Paragon (één van de grootste, zoniet hét grootste shoppingcenter v Azië. Je kan daar zelfs ne Ferrari kopen. Spijtig genoeg kan die écht niet meer in onze rugzak !  ....Tot later....X

Hier is een nummer voor jou… One Night In Bangkok van Murray Head

1. Ariane:
    28 december 2016
    Amaai, eindelijk bij gebeend, wij waren naar Didier zijn ouders en daar heb ik niet naar mijn emails gekeken. Wat een prachtige reis, that's the way to spend Christmas. Na lang zoeken naar die video heb ik ze eindelijk gevonden, jaja, ik weet het...maar ik heb wel direct dien aap gezien. Plezant. Ook heel plezant geschreven plus mooie photos. Profiteert ervan mannekes en ik hoop dat ge U niet hebt zot gekocht. Merry belated Christmas by the way. Dikke kussen.
  2. Frie Soomers:
    Heel leuk verhaal! De Thaise zon werkt wel heel inspirerend! Genieten jullie van de laatste dagen en breng de zon mee want die kunnen we hier goed gebruiken...Dikke kussen