Avond voor vertrek

Muggenmelk met meer dan 50% DEET : check,

zonnecrème : check,

paspoorten : check,

I pad en fototoestel : check,

reisgids : check,

veel goesting : check.......

Onze rugzakken zijn gepakt (met dank aan Andy en Jolijn dat we ze mochten lenen). Elk zo'n 25 kg, dat is netjes binnen de norm...  Toch heb ik de indruk dat ik niets bij heb..... Een snelle handwas zal nodig zijn want 6 T-shirts voor 3 weken in een broeierige hitte is écht wel heel weinig.  Onderbroeken heb ik gelukkig genoeg bij.

Ik moet toegeven dat ik het allemaal wel spannend vind.  Sabrina en ik zijn 18 jaar samen en vele zaken zullen de eerste keer  zijn :                                                                                                                                  1) een lange vliegreis (het langste was zo'n 5 uur)                                                                                                  2) samen meer dan 3 weken op reis zonder ons Kirsten                                                          3) slapen onder een muskietennet                                                                                                                        4) Sabrina heeft nog nooit zo'n grote handtas op hare rug gedragen                                 5) eerste keer in Azië

Voorlopig nog geen foto's lieve vrienden.  Die komen er zeker aan......  Nog één nachtje slapen en we zijn weg !     Tot later.

1. Primus:
    7 december 2016
    Hoi Sabrina & JB,

Toch wel spannend... we zijn al benieuwd naar de eerste foto's!! Amuseer jullie goed, geniet van het avontuur en wees voorzichtig... we blijven jullie volgen...

Groetjes,
    Thomas, Marielle en de girls X
  2. Rob:
    7 december 2016
    Eerst zien of jullie in Zaventem wel de grens over gaan raken. T zou wel eens heel strenge controle kunnen zijn...... veel plezier!!!
  3. Janbart Bryssinckx:
    Naar 't schijnt moeten we eerst naar Starbucks........
  4. Swiss:
    8 december 2016
    Zorg dat er geen munitie meer in je zakken zit. Daar doen ze tegenwoordig moeilijk over op de luchthaven
  5. Janbart Bryssinckx:
    Nee, nee, ik vervoer mijne glock altijd leeg, munitie zal ik ginder wel kopen :)
  6. Ariane:
    8 december 2016
    Spannend mannekes. Maakt u niet ongerust, ik heb 40 dagen op stap geweest met 3 t.shirts, twee broeken, 3 onderbroeken en 3 paar kousen. Mijne rugzak woog 12 kg, meer dan genoeg....En ik heb me zelde zo gelukkig gevoelt. Ik wens jullie hetzelfde. Dikke kussen en plein d'aventures.
  7. Janbart Bryssinckx:
    12 kilo....
    Ik vraag me af wat er dan nog allemaal bij zat ? Of was da ne rugzak met loden buizen ?
  8. Ariane:
    8 december 2016
    Toiletzak, trousse de secours, handdoek, een paar schoenen, gids, regenkap, regenbroek, 1 sweatshirt, k way en slaapzak.....en een fles water. Voilà. ...