Dag 1: vertrek

15 maart 2019 - Zaventem, België

(Goeie)morgen....

Zoals gewoonlijk heb ik zeer slecht geslapen.  Zou het van de zenuwen zijn of was ik gewoonweg té moe om in slaap te vallen?

De bagage staat klaar en ik merk dat, niettegenstaande ik aan mijn rug beloofd had om niet te zwaar geladen te zijn, mijn rugzak nu toch weer 15 kilo weegt.

Mijn Sabrina is deze morgen weer zeer vroeg opgestaan, want ons huis wordt steeds kraaknet achter gelaten.  Vloeren gedweild en wasmand leeg, ....wat een vrouw heb ik toch.

Nog een laatste koffie en na een deugdoende douche, zijn we vertrekkensklaar.

Om 10 uur staat Peggy ons op te wachten en door de koude miezerige regen rijden we naar Brussel, waar we, zoals steeds veel te vroeg zullen aankomen.  Na de notoire passages aan de duty free-shops, waar we vrijwel nooit iets kopen, zetten we ons op een stoel aan onze gate.   Onze vlieger staat al klaar en zal maar half gevuld zijn, aldus de vriendelijke dame aan de check-in desk.  Dit heeft als prettig gevolg dat we met ons tweetjes gebruik kunnen maken van drie stoelen.  Lekker ruim en luxueus dus.

Laat de eerste Gin Tonic maar al komen!

1. Mama en papa:
    15 maart 2019
    Een goede reis en geniet ervan , het zal jullie goed doen en denk af en toe eens aan ons wanneer jullie in de warmte zitten en wij in de kou en regen .
  2. Zakka en Nadia:
    15 maart 2019
    Een goeie vlucht gewenst, en veel plezier.
  3. Primus:
    Hallo lieve vrienden,

Goeie vlucht gewenst en maak er een mooie en ontspannende vakantie van! We kijken al uit naar jullie reisverhalen. Dikke kus X